کار در منزل با ایده های متفاوت

۸۱۸ بازديد
1. خدمات ایمنی
ما در اوقات آشفته زندگی می کنیم ، بنابراین جای تعجب نیست که تقاضا برای خدمات امنیتی با سرعت مداوم در حال افزایش است.

چنین سرویس های امنیتی می توانند بصورت آفلاین - منزل و امنیت شخصی - یا به صورت آنلاین انجام شوند.

طرف آنلاین چیزها مربوط به سرقت هویت ، محافظت در برابر doxing یا امنیت اطلاعات عمومی است.

2. انتشار خودکار
برخی از نویسندگان خود منتشر شده سالانه به اندازه 1 میلیون دلار درآمد کسب می کنند. شما می توانید به همان نوع موفقیت برسید و تنها آنچه شما نیاز دارید چند ابزار آزادانه و توانایی نوشتن یک کتاب قانع کننده است که به فروش خواهد رسید.

البته ، برای موفقیت در انتشار خود نیازی نیست که شش رقم کسب کنید. فقط چند صد دلار اضافی در هر ماه می تواند مسیری طولانی را طی کند.



3. مشاور اجتماعی رسانه های اجتماعی
این تجارت برای کسی که می داند چگونه از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به اهداف تجاری استفاده می کند ایده آل است. شما می توانید تخصصی شوید (به عنوان مثال ، در اجرای تبلیغات Facebook) یا می توانید یک ژنرالیستی باشید که بتواند در LinkedIn ، داستانهای اسنپ چت ، توییتر و موارد دیگر حرکت کند. ابزارهای رسانه های اجتماعی این شغل را آسان تر می کنند.

در حالی که برخی از مشاوران رسانه های اجتماعی می توانند درآمد بزرگی کسب کنند ، اما اکثر آنها فقط می توانند با درآمد متوسط دستمزد را مدیریت کنند.



4. نوشتن مطلب
مشاغل در هر اندازه بازاریابی محتوا را به عنوان راه پیشرو در جذب مشتری و تعیین موقعیت خود به عنوان رهبران بازار پذیرفته اند.

یک نویسنده محتوا باید بتواند موضوعات پیچیده را به سرعت هضم کرده و آنها را به پستهای جذاب تبدیل کند که برای موتورهای جستجو بهینه شده است. به همین ترتیب ، برای افرادی که کمی درباره همه چیز می دانند بسیار عالی است.



https://ninjateb.farsiblog.com/1399/05/24/%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.