ایده های جدید کار در منزل

۸۴۱ بازديد
آماده برای شروع یک کسب و کار؟ در اینجا لیستی از 75 ایده برتر تجاری را که می توانید از فردا شروع کنید ، گردآوری کرده ایم. ما هر ایده تجاری را با توجه به نوع ، سرمایه گذاری و پتانسیل آنها طبقه بندی کردیم. اکنون تجارت خود را شروع کنید!

1. کارگزار تجارت
کارگزار تجارت شخصی است که در فرآیند خرید و فروش به خریداران و فروشندگان مشاغل خصوصی کمک می کند. به این ترتیب ، او باید دانش خوبی در مورد قانون تجارت و شیوه های متداول در صنعت خاص داشته باشد. کارگزاران مشاغل بابت فروش هایی که انجام می دهند با کمیسیون پاداش می گیرند.

نوع مشاغل: سرمایه گذاری آنلاین: کم هزینه ⬇︎ احتمالی: ارزش بالا

2. اجاره فضای دفتر
اشتراک دفتر یک صنعت پررونق است که تا حد زیادی به نیاز کارآفرینان جوانی که در گوگل یا آمازون بعدی کار می کنند منجر می شود.

اگر از قبل دارایی مناسبی در اختیار دارید ، هزینه های سرمایه گذاری شما ناچیز خواهد بود. با این حال ، اگر اینگونه نباشد ، شما به دنبال یک سرمایه گذاری اساسی هستید.

نوع کسب و کار: آفلاین سرمایه گذاری: هزینه بالا ⬆︎ احتمالی: ارزش بالا

3- OPERATOR CENTER CALL VIRTUAL
برخلاف مراکز تماس معمولی ، مراکز تماس مجازی غالباً افرادی را از همه نقاط جهان استخدام می کنند که بعد از آن کار خود را از خانه های خود انجام می دهند. شما می توانید در اتاق خوابگاه خود بنشینید و شخصی که با او در حال صحبت هستید هنوز هم می تواند تصور کند که مستقیم با کسی صحبت می کند که از نظر جسمی در این شرکت حضور دارد.

نوع کسب و کار: سرمایه گذاری آنلاین: کم هزینه ⬇︎ احتمالی: ارزش پایین
خوب برای: پدر و مادر در خانه بمانید students دانشجویان کالج

4. ترجمه زبان
با وجود پیشرفت های چشمگیر در ترجمه ماشین ، تقاضا برای مترجمان ماهر هنوز بسیار زیاد است و احتمالاً تا مدتی همچنان باقی خواهد ماند.

می توانید به دنبال کار بر روی سیستم عامل هایی مانند Fiverr یا Upwork باشید و به آرامی مشتری های خود را بسازید. همچنین ایده خوبی است که مستقیماً با وبلاگ نویسان محبوب تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا می خواهند وبلاگ خود را به یک زبان دیگر ترجمه کنند.

نوع کسب و کار: سرمایه گذاری آنلاین: کم هزینه ⬇︎ احتمالی: ارزش پایین
خوب برای: پدر و مادر در خانه بمانید students دانشجویان کالج

5. وارد کردن وسایل نصب شده الکتریکی OEM
اگر کالاهای برتر فروش را در آمازون یا eBay مشاهده کنید ، احتمالاً متوجه خواهید شد که بسیاری از آنها اهل چین هستند. فرمول نسبتاً ساده است: شما موجودی اولیه خود را خریداری می کنید ، یک مارک ایجاد می کنید و محصولات خود را بصورت آنلاین بازاریابی می کنید.

شما حتی می توانید بدون استفاده از یک انبار فیزیکی ، از خدمات حمل و نقل کالا یا تحقق آمازون استفاده کنید.

https://behinwebdesign.com/work-at-home/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.