کاشت هر تار مو به روش SUT

مطالب روانشناسی

کاشت هر تار مو به روش SUT

۶۰۲ بازديد

یکی از عوامل مهم دیگر که اشاره به آن می‌تواند در تصمیم‌گیری شما جهت‌گیری درستی ایجاد کند، بدون شک روش کاشت مو و ابرو است. تفاوت روش‌های کاشت مو عموما در نحوه برداشت و در برخی موارد در نحوه کاشت خلاصه می‌شود که برای انتخاب هر یک در ابتدا نیاز شما مطرح است.


برای مثال در روش FUT که به عنوان قدیمی‌ترین روش در کاشت مو شناخته می‌شود؛ از قسمت پشت سر فلپی حدودا به عرض 2 سانتی‌متر و طول حدودا 20 سانتی متر از پشت سر جدا می‌شود و بعد از انجام عملیات کات (جداسازی گرافت‌های مو زیر میکرسکوپ) ،گرافت‌ها را با ایجاد روزنه‌هایی در سطح طاسی مو می‌کارند؛ همچنین لازم به ذکر است که این روش دوران نقاهت طولانی را در‌پی خواهد داشت.


پس از روش FUT روش FIT معرفی شد که تنها تفاوت آن در شیوه برداشت از بانک مو بود و مانند روش FUT عیب مشهود آن، باقی ماندن محل برش در ناحیه کاشت است که حالتی نمایان را به همراه دارد.


اما در کاشت مو به روش SUT برداشت مو برخلاف روش FIT که به صورت دستی انجام می‌شد به صورت اتوماتیک صورت می‌گیرد که همین موضوع باعث طبیعی‌تر شدن موهای کاشته شده می‌شود. این روش به عنوان یکی از پرطرفدارترین متدهای کاشت مو و ابرو شناخته شده است.


یکی دیگر از روش‌های بسیار پرطرفدار در کاشت مو متد میکروگرافت است؛ در این متد که در مرحله برداشت مو از هولدرهایی با ضرافت 0.4 میکرون استفاده می‌شود که ظرافت بسیار بیشتری نسبت به روش SUT را در آن شاهد هستیم.

میزان طاسی و جنسیت
یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت کاشت مو و ابرو، بدون شک جنسیت و میزان تاسی شما زیباجوی محترم خواهد بود. به‌طور طبیعی افرادی که حجم مو کمتری در سر خود دارند، برای رفع طاسی خود باید تعداد بیشتری تار مو به هر روش که پزشک پیشنهاد دهد در سر خود بکارند تا به نتیجه ایده‌آل برسند؛ در خصوص کاشت ابرو هم تقریبا همین شرایط مطرح است؛ اما برخی دلایل دیگر مانند سوختگی یا خط ناشی از شکستگی می‌تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد.


https://www.salamatnews.com/news/305711/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%87%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B4-SUT-+-%D9%87%D8%B2%DB%8C%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D9%88

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.