وام بانک قرض الحسنه رسالت

۷۴۹ بازديد

 در این بخش، مجموعه وام‌هایی است که متناسب با شرایط متقاضی وام از جمله موقعیت شغلی، کارکرد حساب سپرده یا حساب جاری، داشتن ضمانت مانند سند ملکی، جواز کسب و ضامن کارمند رسمی و … پیشنهاد می‌شود.

این وام می‌تواند هر کدام از تسهیلات نظام بانکی باشد ولی شرایط متقاضی اصلی‌ترین شرط آن است.


وام بانک قرض الحسنه رسالت
وام بانک قرض‌الحسنه رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است.



ثبت‌نام وام بانک قرض الحسنه رسالت
وام بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.


شرایط وام بانک رسالت در سال 99

وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.
در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در همان شعبه به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک قرض‌الحسنه رسالت

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به یکی از شعبه‌های این بانک مراجعه کنید.


معرفی هدف‌های رده

 «رده» نیز بر اساس نیاز شکل گرفت. یکی از ما برای مقایسه خدمات بانکی‌اش نیاز پیدا کرد آن را در اینترنت جست‌وجو کند ولی دریغ از یک نتیجه به‌دردبخور یا یک معرفی ساده …و این‌گونه بود که ایده اولیه «رده» شکل گرفت.

دورهم جمع شدیم و شروع به تحقیق و بررسی کردیم. از این بانک به آن بانک رفتیم، برایمان سؤال پیش آمد کاربران چه نیازهایی دارند؟ چه راه‌هایی برای زودتر به جواب رسیدن سؤالات است؟ کدام خدمت بانکی مفیدتر است؟ مشتریان برای دریافت خدمات بانک‌ها با دشواری‌های فراوانی روبرو هستند. تعدد و تنوع زیاد این خدمات، یافتن بهترین خدمت را سخت و دشوار می‌کند، کم‌اطلاعی از قوانین و آیین‌نامه‌های بانکداری و همچنین جزئیات زیاد آن‌ها، مشتریان را دچار سردرگمی می‌کند.

ما بر آنیم تا با ساده‌سازی مفاهیم، دسته‌بندی و توضیح روندِ کاری خدمات، انتخاب مناسب را برای مشتریان آسان کنیم. ساده‌سازی مفاهیم بانکی، دسته‌بندی و توضیح روندِ کاری خدمات و مرور تجربهٔ دیگران به همراه بررسی برای آشنایی بیشتر مشتریان با بهترین خدمت متناسب با نیاز آن‌ها را انجام خواهیم داد.

آنچه «رده» به دنبال آن است معرفی بهتر خدمات بانکی است. تا آنجا که شهروندان برای رسیدن به جواب‌هایشان اجباری به رفتن به شعبه بانک‌ها نداشته باشند. با امید به‌اینکه به‌جایی برسیم «رده» مرجع اصلی جواب نیاز بانکی‌شان شود و بانک‌ها و مؤسسات مالی نیز رده را مکانی برای معرفی بهتر خدماتشان بدانند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.